KHIDMAT PELANGGAN 2009

. Monday, March 16, 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

TAHUN 2009, HPA AKAN MEMPERTINGKATKAN KUALITI KHIDMAT PELANGGAN. BAHAGIAN YANG DI FOKUSKAN ADALAH SEPERTI BERIKUT
1.OPERATOR TELEFON
2. MIS
3. CAWANGAN
4. AWM
SEHUBUNGAN DENGAN ITU SEMUA BAHAGIAN YANG TERLIBAT DI MINTA MELAKUKAN PERUBAHAN SEGERA BAGI MEMASTIKAN HPA TERUS CEMERLANG.

2 comments:

JASLAN ISHAK said...

ASSALAMMUALAIKUM...

SAYA SEBAGAI PENGEDAR DAN PELANGGAN HPA MENGALAMI MASALAH TERPUTUSNYA BEKALAN BAGI BEBERAPA PRODUK HPA. PERKARA INI MUNGKIN PIHAK HPA SEDIA MAKLUM TAPI SAYA CUMA INGIN MENYAMPAIKAN APA YANG DIHADAPI OLEH PIHAK PELANGGAN.

SAYA HARAP KETIADAAN BEKALAN STOK BAGI BEBERAPA PRODUK DAPAT DIPERBAIKI PADA KADAR YANG SEGERA.

SEKIRANYA MASALAH INI TIDAK DIAMBIL TINDAKAN LANJUT OLEH PIHAK HPA INI AKAN MEMBERI KESAN PADA HPA DAN AGAK SUKAR UNTUK BERSAING DENGAN SYARIKAT YANG MEMPUNYAI SITEM BEKALAN STOK YANG LEBIH BAIK.

hpajb said...

salam...saya setuju kerana saya sendiri pernah beberapa kali mengalami masalah ini. rasa segan pulak nak jawab dengan kawan2 yang order dan barang tu asyik tak ada stok.huhu. Tapi, now dapat dah. kire oklah...

Share

Share |