JIHAD MEMBASMI KOPI PALSU MASTER RADIX

. Sunday, July 5, 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Ada berita pembohongan mengatakan bahawa MASTER RADIX adalah hasil dari perpecahan dalam HPA. Kononya dia pengasas awal formula RADIX. Malangnya ada umat Islam yang mudah terpedaya, tergoda dan akhirnya ternoda.
Disini GM telah mendapat bukti kukuh Master Radix adalah keluaran ciplak dari seorang taukeh cina. Sehubungan dengan ini beberapa langkah akan di ambil segera.
1. Tindakan undang-undang (tindakan saudara Abd Ghani)
2. Edaran poster memperingatkan Kopi Palsu Master Radix ( tindakan Suadara Saif)
3. Hebahan segera dari mulut ke mulut. PBC, Program Mingguan, Kedai Kopi, Surau, Masjid dan sebagainya. Sampaikan hebahan ini sebagai suatu jihad menentang kejahatan kerana Master Radix sememangnya tidak Halal dan diragui mengandungi bahan berbahaya. (tindakan seluruh warga HPA). Lakukan juga penyebaran dalan mana-mana YM grup.
4. Kenyataan dalam akhbar. (tindakan GM)

JLokasi Batu Kurau: "Semakin berani" "buat promosi lagi" , "ADA BAJU SERAGAM"

AYUH WARGA HPA SEKELIAN. SEKIRANYA ANDA TERJUMPA PRODUK MASTER RADIX DI WARUNG ATAU KEDAI RUNCIT BERKATA KEPADA MERAKA BAHAWA INI PRODUK PALSU.

6 comments:

LATIHAN & PROMOSI AWM said...

ini tak boleh jadi!! tidak boleh dibiarkan!

GM said...

En Ghani(peguam HPA), jangan dok tunggu lagi.teruskan lakukan tindakan undang-undang

Jamaluddin Yeop Majlis said...

Buat hebahan cepat dalam media massa.. sebelum munculnya PhD Radix pula nanti..

GM said...

YAA.PASTIKAN JANGAN ADA YANG TERTIPU DENGAN CINA MASTER RADIX YANG MENIPU MELAYU

crewradix said...

sabo geng...jgn plak HPA jadi tukang promote produk MASTER RADIX wat pe HPA kuar duit tuk semua tu lebih baik HPA tumpukan pada PROMOSI produk2 HPA wat ar poster2 or flyer produk2 HERBA...Gua agak tak setuju klu HPA nak wat hebahan berkenaan produk palsu ni...Dlm pasaran malaysia bukan RADIX je yg diciplak byk produk2 lain jgk diciplak tp syarikat2 berkenaan tidak plak menghebahkan yg produk mereka diciplak.

Gua rasa lebih baik HPA mengiatkan lg promosi2 dan menambah baikkan lg cawangan2 HPA yg ada.
Staff cawangan agak kurang terlatih..Skuad gempur ramai yg kuar recrut dari PBC mereka ni adalah barisan hadapan HPA,dan DIPIMPIN oleh KAPTEN2 PJS yg komited dlm perjuangan.Selain PBC dan PIC HPA perlu bt kursus susulan untuk KOPERAL2 PLX yg kuar dari PBC.

Siap siagakan KOPERAL2 PLX ini dari segi MENTAL & FIZIKAL.Staf2 Cawangan harus bertindak sebagai barisan pertahanan HPA yg mungkin akan di serang virus2 PEROSAK.Barisan PERTAHANAN ini harus LEBIH DI SIAP SIAGA KAN.Wat ar bahan promosi byk skit poster dan flyer produk senang skit KOPERAL2 PLX nak GEMPURRR.HPA perlu lebih KREATIF.

Tak payah nak kecoh bab MASTER RADIX tu..REPORT ar polis gambar tu sape yg tangkap!!!.Apsal MAMAT yg tangkap gambar tu tak bwk POLIS skali yek...UNTUK PENGATAHUAN SEMUA PRODUK HPA BUKAN PRODUK PASAR MALAM MADE IN CHINA or CINA.Kepada KOPERAL2 PLX HPA bwk la KAD KUASA HPA anda walau kemana anda pergi letak ar gambar kat KAD KUASA Ikut ar ETIKA.Stakat tangkap GAMBAR or RAKAM VIDEO je budak DARJAH 6 pong leh buat.

WE LOVE & CARE HPA!!!
PEACE!!!

Jamaluddin Yeop Majlis said...

Ya, saya setuju dengan pandangan crewradix. Perhebatkan semula promosi kopi radix kita melalui poster, iklan di tv, radio dan akhbar. Biar tenggelam isu kopi radix palsu. Seperti mana bila tubuh kita diserang kuman, kita tak boleh salahkan kuman kerana itu dah kerja dia. Kita hanya perlu kuatkan imuniti tubuh kita dengan mengamalkan herba HPA..

Share

Share |