Salam PJS dan Semua Pemimpin HPA

. Sunday, December 13, 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

GM dari Kambodia dan Vietnam akan terus ke Jakata bagi menyampaikan vissi dan missi 2010. Banyak hal dan keinsafan yang dapat GM lihat di negara bekas Pol pot. Dengan susahnya produk Halal dan betapa daifnya masyarakat disana termasuk umat Islam serta pengharapan masyarakat disana, maka banyak perkara yang dapat kita lakukan.
Kita melihat program qurban maupun akikah di negara kita bak sudah dijadikan pesta hingga ujud bangga membangga dan pusingan daging hanya berlegar dikalangan kita yang hampir setiap hari menjamah daging lembu dan tidak pernah mengenal istilah lapar dan susah. Masyarakat Islam Kambodia dan Vietnam yang lebih dikenali sebagai Campa majoriti hidup dalam keadaan daif dan amat menyedihkan.
Kepada para pejuang HPA, kita tinggal di negara yang serba serbi subur, perlu kita insafi bahawa kita masih punya tugas meneropong kesusahan dan berjuang membantu sebanyak mungkin.
Maka HPA seharusnya dibangunkan secepat mungkin di Phnom Penh. Tujuan serampang dua mata. Pertama Gempur Radix dan kedua Gempur Bantuan.
Marilah kita bersama HPA, Gempur insentif 2010, buang istilah kecewa,tidak puas hati, lemah semangat dan layu. Seharusnya kita sudah terus mengerakan kerja kita secara luar biasa. Ini kerana matlamat untuk pencapaian bonus luar biasa adalah bertujuan bagi kita semua mengeluarkan zakat, infaq, sedekah, aqiqah dan qurban dan menyampaikan kepada umat Islam khususnya yang masih menderita ketika kita dengan serba kesenangan.

6 comments:

Isma Mann said...

Salam..tindakan HPA meneroka bumi Kambodia dan Vietnam adalah satu usaha yang baik bagi menjengah dan menyelami akan nasib derita dan sengsara saudara seagama kita.....

Kita barisan PJS sentiasa prihatin dan berdiri teguh di belakang HPA sebagai wadah yang akan terus berjuang mencari keredhaan Allah SWT...Kita akan terus gempur siang dan malam bagi memastikan nasib umat Islam terbela...InsyaAllah...Takbir!!!!!!!!

RADIXFAN said...

Tapi kalau ada PJS mcm ni nak buat apa?

SALAM.SEDIKIT RINTIHAN DRPD ΘRG YG X SERONOK BILA ADA MANA2 PERJUMPAAN ATAU MESYUARAT PJS,ORG YG BKN PJS MSK BSAMA DLM MAJLIS PJS TERSBUT.SEMOGA PERJMPAAN PJS MALAM NIE X JADI MACAM 3-4 MLM LPAS. BIAR PJS HANYA SESAMA PJS YG BRBNCANG & BRSMA DLM MAJLIS PJS. BIAR BERADAP SIKIT..!SEBAB...KTA ORG TUA? BIAR JADI CNTH
PD YG MUDA PATUTLAH JADI MACAM2 DPENDANG & A.S.. GAYA NAK JADI PEMIMPIN...TAPI..X NAMPAKPUN GAYA PEMIMPIN PD DIRI? PANDANG& TENGOK SIKAP & CARA PJS LAIN YG JGA ADA SUAMI BKN PJS...SEPERTI PJS KAK MAZNAH DERANI JGA DTG DGN SUAMI MALAM TU,TAPI,.SUAMI DIA SANGGUP TGU DLM KRTA SHNGA PJS MAZNAH HBS M,RAT.PJS ASNAH MUSTAFFA JGA DTG DGN SUAMI,TPI SUAMI DIA X MSK M,RAT PJS.SANGUP TGU DLM KEDAI UST ZAHIR SEHINGGA ISTERI DIA SLSAI M,RAT PJS..SEPATUTNYA SUAMI PJS **** BOLEH BERFIKIR SECARA 'RASIONAL'..JGN ASYIK DOK BERKEPIT DGN BINI TERHEGEH_HEGEH SGT SMPAI X BLH BERENGGANG..SEDARLAH DIRI TU SAPA KITA,,? HRP BLH FIKIR SBGAI ORG TUA? JANGAN SMPAI ORG KATA, PERANGAI MCM BDK2 ,TUA X BLH GUNA,CERDIK X BLH PAKAI. APA YG PENTING JAGA PERANGAI,JGN HNYA MULUT PANDAI BRCKP PASAI ISLAM HALAL N HARAM TP AKHLAK ASYIK DOK CARI SALAH DAN MENGATA ORG SJ...INGAT.! Pandangan org,adalah cermin diri kta..jgan ingat kita baik sangat....! Sebabb byk sgt dah org dk ckp perangai x elok dan salah kta ber2 tuuu...yg org hpa nampak...,11 DIS 09 JAM 8.45 018-4039395.

GM said...

salam semua sekali...
Mari kita terus Gempur dan lupa kan hal-hal yang kecil yang boleh di selesaikan dengan cara yang lain. Kita bersatu dengan suatu matlamat

anjang said...

Aku no komen, aku hanya pengguna yang langsung tidak di kenali, Semoga HPA terus berkembang ke pasaran antarabangsa. Hidup HPA the best muslim produk. Pakat baik-baik jangan bergaduh. Aku pernah bersama dengan HPA semenjak dari awal. Semasa HPA pernah naik sehingga HPA jatuh sehingga naik kembali. Cabaran paling besar adalah apabila berada dalam kesenangan. Gempur HPA sehingga menjadi multinasional halal company number one in the world.

sh noorulhayat said...

Salam...
Teruskan Wahdah Perjuangan Murnia HPA..
Produk Halal di Seluruh Pelusuk Dunia...
Orang yang makan barangan Halal lagi Suci pasti Hati menjadi Bersih....Tiada memikirkan keburukan melaikan kebaikan sahaja...
Insya-Allah..
Ayuh Warga HPA Kita Gempur Habis-Habisan..

cikguafezi said...

Tahniah HPA!! Teruskan merentasi dunia tana sempadan lagi..bagi semua pengedar dan PJS..yang PENTING adalah Bersatu Hati! kerna di luar cabaran lagi hebat..

Share

Share |