SENARAI TOP 100 NOV 2009(SETELAH TOLAK BONUS AGEN STOK)

. Saturday, December 19, 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Salam Top 100,
Mampukah anda gegarkan dengan merebut anugerah prestige Insentif Ta'awun 2010 Top 1-30 atau Top 31-60. Mampukah anda meletakkan dalam ranking 60 terbaik 2010?
Lipatkan usaha anda memastikan pencapaian luar biasa jualan syarikat RM 20 juta.
Pastikan anda membina jaringan anda mencapai Pengarah Jati Kualiti RM 1000 supaya mereka menikmati percutian Pulau Makassar.
Pastikan Pengarah Jati dibawah anda membina sebanyak mungkin Pengarah Jati minima didua rangkaian berbeza supaya mereka juga berpeluang samada ke China, Umrah atau Haji.

Bil No Ahli Nama
1 041362.MY01 MURAD BIN ABU BAKAR @ AYOB
2 000002.MY01 NOOR HAYATI BT YUNUS
3 045875.MY01 MOHD ZAHIR BIN GHAZALI
4 014605.MY01 ZAHARAH BT MAT ZAIN
5 031716.MY01 SHARIFAH BT SULAIMAN
6 019195.MY01 ISMAIL BIN OTHMAN
7 085867.MY01 KHALID BIN ISKRI
8 000286.MY01 ROSMANDI BIN ISHAK
9 049956.MY01 SITI HABIBAH BT YUSOFF
10 000014.MY01 MOHD NADZRI BIN AHMAD
11 025315.MY01 MOHAMAD ASERI BIN HANAPIAH
12 002550.MY01 HAFIDZAN BIN FAUDZI
13 263723.MY01 SYED SALAHUDDIN B SYED MAHAYADIN
14 017390.MY01 SITI ZAWIAH @ NOOR ZAKIAH AB RAHMAN
15 003458.MY01 AMINAH BT SAM
16 025053.MY01 MOHD SHAFIE BIN TASIRON
17 111801.MY01 MOHD RAMIZU BIN ABDULLAH @ ZAKARIA
18 002912.MY01 AHMAD SHAFFIK BIN MOHAMAD
19 248484.MY01 NORAHINI BT HARUN
20 108524.MY01 AZIZAN BIN AHMAD
21 049750.MY01 SABRI BIN AHMAD
22 281680.MY01 SYED AGEEL BIN SYED MOHD MAHAYADIN
23 003592.MY01 JUMANI BIN ABDUL SALAM
24 000013.MY01 ZAMBRI BIN AHMAD
25 046187.MY01 MOHD ZAIDI BIN GHAZALI
26 001991.MY01 CHE ABD RAHMAN BIN CHE OMAR
27 263297.MY01 ZAMRI BIN HJ JUSOH
28 000518.MY01 ZAINAL BIN AHMAD
29 025312.MY01 ASNIEAH BT BADRI @ NADZRI
30 003235.MY01 ALIMAH BT SAM
31 050310.MY01 MOHD YUSOF BIN MOHD SIDEK
32 248512.MY01 MOHD BOKHARI BIN SALEH
33 006999.MY01 MARJUNI BIN HJ SALLEH
34 256591.MY01 MUDZAFAR BIN ALIYASAK
35 270659.MY01 JUITA BT HJ TAHA
36 175197.MY01 ZAINI BT A BAKAR
37 104650.MY01 SAFUAN BIN PAMIDI
38 111252.MY01 JAFFAR BIN ABDUL GHANI
39 092273.MY01 ZAILEHAN BT AB MANAP
40 006338.MY01 ABDUL RAZAK BIN HUSSAIN
41 030091.MY01 KHAIRULANUAR BIN BARHANUDDIN
42 269346.MY01 ABD RAZAK BIN IBRAHIM
43 059600.MY01 ZABIDAH BT ZAKARIA
44 165494.MY01 SIHAM BT MOHD HASHIM
45 004922.MY01 MD KHATIB BIN HUSSEN
46 037388.MY01 ZABEDAH BT ABDULLAH (1)
47 066736.MY01 NOREDA BT HAMID
48 004351.MY01 MD ASRI BIN HUSSAIN
49 255002.MY01 NOR HAIDA BT RAMELI
50 036086.MY01 AHMAD SUBRI BIN MURAD
51 248594.MY01 JAMALUDIN BIN JUSOH
52 087255.MY01 ROSJULILA BT HUSIN
53 287742.MY01 FAUZIAH BT ABU SAMAH
54 234519.MY01 ROMLI BIN HJ ABU BAKAR
55 249267.MY01 SITI ABIDAH BT ABDUL RAHMAN
56 243526.MY01 ANUAR BIN ABD LAIB @ ABDUL LATIB
57 092194.MY01 AHMAD AZAM BIN JAAFAR
58 127251.MY01 JAMALUDDIN BIN HJ YEOP MAJLIS
59 163055.MY01 JAMALIAH BT OMAR
60 056078.MY01 MOHAMAD ZAIDI BIN ABU HASSAN
61 115791.MY01 MUSLIANA BT MUSLIM
62 024904.MY01 SAJARUDIN BIN TASIRON
63 029568.MY01 NORINI BT GHANI
64 266663.MY01 MUZLINA BT ABDUL RAHIM
65 269256.MY01 NOOR HYZAD BIN MOHAMAD KASIM
66 250759.MY01 NAIMAH BT ISHAK
67 317562.MY01 ZAINAL ABIDIN BIN MOHD ALI
68 049765.MY01 SABRI BIN JAAFAR
69 018473.MY01 SHAARI BIN YAAKOB
70 285501.MY01 MOHD BUSTAMAN BIN SALLEH
71 284610.MY01 ROHANI BT MOHD NOOR
72 330511.MY01 NAROS BT ZAKARIA
73 242513.MY01 MASLIZAR BT MAT SEMAN
74 005420.MY01 AMINAH BT BACHIK
75 075385.MY01 ROSHADAH BT ABDUL RAZAK
76 017518.MY01 NOORMAH BT ZAINOL
77 028437.MY01 RAHMAT BIN DAIM
78 057268.MY01 YUSOFF BIN CIK AHMAD
79 044159.MY01 ABD RAHIM BIN ABD TALIB
80 271703.MY01 MOHAMAD HELMI BIN ABD KADIR
81 285489.MY01 SHUKIMAN BIN AWANG MAT
82 250477.MY01 AHMAD KAMAL BIN ALI
83 028792.MY01 AB MALEK BIN AHMAD
84 092290.MY01 ABDUL YADI BIN MOHD SAID
85 377977.MY01 MOHD ZULKIFLI BIN MUHAMMAD NASIR
86 275152.MY01 MOHMAD BAKAR BIN AWANG
87 189834.MY01 NURZATIL ISMAH BT AZIZAN
88 270390.MY01 WAHAB BIN BAKAR
89 349123.MY01 ZAINAB BT YUNUS
90 578512.MY01 AMOS JAYA ENTERPRISE
91 052443.MY01 MOHD ZUBAIRI BIN GHAZALI
92 283076.MY01 SHAHIDAH BT ALI
93 408638.MY01 KASWANI BT KASIM
94 317980.MY01 MOHD RADZI BIN SHUIB
95 377982.MY01 MOHAMED SOFIAN BIN ABDUL LATIFF
96 288816.MY01 ABDUL JALIL BIN ZAINOL
97 064703.MY01 AMINAH BT MAMAT
98 272256.MY01 MUNIRAH BT SHAFIE
99 245301.MY01 SHAZNI SHAFIQ BIN AHMAD SUBRI
100 250111.MY01 SAIFURAIN BIN ABDULLAH

GEGARKAN 2010 DENGAN INSENTIF TA'AWUN(KERJASAMA)

16 comments:

radix said...

Yang kaya bertambah kaya.
Yg mengejar hadiah kecil perlu cukupkan nilai mata yg banyak. Yg di atas utk mendapatkan hadiah yg besar hanya perlu maintain yg sedikit. Marilah bersama2 berta'awun menolong upline kita mendapat hadiah yg besar. Yg berpangkat kecil dtglah beramai-ramai saksikan upline kita menerima hadiah yg besar. Seronok tengok orang2 kaya yg sama terima hadiah besar setiap tahun. Inilah cabaran.
GEMPUR!!

Insentif said...

Sokong !! Sapa tolong sapa sebenarnya ? Upline tolong downline naik pangkat @ downline tolong upline kaya cepat?? Balik2 org yang sama je naik pentas. Ayuh beramai-ramai kita kayakan upline kita agar mereka pasti naik pentas tahun depan. Gempur Insentif 2010 !!!

Jamaluddin Yeop Majlis said...

Ta'awun maknanya tolong menolong. Kerjasama. Siapa saja yang nak berjaya dalam MLM, memang kena jayakan mereka yang nak dijayakan. Insentif 2010 memang dapat membantu untuk sama-sama naik pangkat, sama-sama kaya dan sama-sama naik pentas dan sama-sama naikkan jualan syarikat yang disasarkan. Tanamkanlah RASA BERSAMA DAN KERJASAMA INSYAALLAH SAMA-SAMA BERJAYA DI DUNIA DAN AKHIRAT. AMIN.

Tahniah kepada Top 100 Nov 2009 yang disenaraikan. Nanti kita akan saksikan senarai ini akan berubah kedudukannya setiap bulan. Tak mustahil tempat yang ke 58 diatas tu akan berubah ketempat pertama dalam tempoh 10 bulan akan datang. InsyaAllah. Kejo Yob Kejo...

radix said...

Apa kata panel SYARIAH?

GM said...

salam kepada saudara radix dan insentif. yang bawah juga boleh menikmati hadiah kalau dia berusaha untuk mencapai pengarah jati. dan kalau nak melompat ke insentif seterusnya pun boleh kalau dalam waktu insentif dia membina pengarah jati. tidak timbul ayat perli yang merugikan yang atas tetap di atas dan di bawah tetap dibawah. bayak pemimpin yang baru dilahirkan dalam generasi setahun dua melonjak naik keatas mengatasi orang terdahulu. yang penting semua pihak dapat mencapai insentif kalau dia mahu. sengaja saya paparkan Top 100 dimana sebahagian yang tersenarai adalah lapis baru. Dan ada juga generasi lama yang tercicir dari ranking 100. Kita telah mendapat pandangan dari panel syariyah sebelum kita lancarkan. Hendak capai seribu daya yang kita akan lakukan. SOLAWAT

Insentif said...

Hanya yg benar2 kaya & mampu shj yg dpt kejar insentif ni. almaklumlah... bkn senang nak keluar modal utk maintain extra 200-300nm sebulan x 10 bulan. sblm ni 100nm shj. jd yg berpendapatan besar shj la yg mampu. yg berpendapatan kecil tp mahu bagaimana pula?

By the way... brape harga pakej percutian ke pulau makassar 5hr 4mlm tu? berbaloi x keluar modal extra rm5k-6k utk dpt percutian tu? kalau berbaloi ok jer. kalau lbh murah tak perlu kejar insentif pun boleh pergi sendiri.

apa pun, ini pro & kontra dlm perjuangan. biasa la kena perli, kutuk dll. Pejuang HPA mesti x gentar dgn semua tu sbb HPA Boleh !!!

GM said...

SALAM. kepada yang tidak memahami khususnya Mr Insentif, sila dapat penjelasan dan jangan hanya jadi Melayu lama yang kuat komplen. Kita mengajak bukan untuk mengguna sahaja, tetapi juga menjual.Sila fahami ssejelasnya kalau kita melakukan 400NM bukan menghabiskan untuk diri sendiri. Pengedar yang bijak akan sentiasa melakukan penjualan dan tidak timbul berbaloi atau tidak. Sikap negatif akan hanya menyusahkan diri selama-lamanya

radix said...

Banyakkan solawat Mr Insentif. Jgn jd MELAYU LAMA. Saya akan cuba utk menjadi positif.

papakedana said...

betoi jugak kata2 said tu,mmg tiap2 kali org yg sama dok pulun ambik hadiah banyak pulak tu,kami yg kat bawah ni terkemut-kemut nak maintain dan cari downline,org atas senang saja beli byk2 produk pas tu maintain kat downline sorang 100nm boleh gasak beribu2 ringgit dah la kami ni payah nak cari modal.adil dan sukses ka macam ni.

papakedana said...

kami ni dok kawan jgak dgn TOP 100 yg dok kaut duit tu tiap2 tahun cuma depa ni tak lah dok tang tu tiap2 tahun cuma turun 1-2 anak tangga dlm carta tp dok gabuih byk duit jgak,cmana kami nak buat jualan sedangkan org atas beli byk2 stok dgn duit bonus depa dan dok juai murah dgn kuantiti yg byk patut la depa boleh maintain beribu2 nm tiap2 bulan. APA NAK JADI DGN ORG BARU YG NAK BELAJAQ MERANGKAK NI.

radix said...

ORANG BARU kena la belajar merangkak dulu. Takkan nak terus berlari. TOP 100 pun merangkak juga dulu... tapi depa kat atas memang takkan merangkak lagi. Sentiasa terbang di atas carta.

papakedana said...

memang la depa kena merangkak dulu,tp merangkak tu sat sgt sb depa ada modai byk tak macam kami di bawah ni dok merangkak bertahun lama dah tp dok takuk tu sj, buat penajaan mcm biasa maintain pun mcm biasa tp awat lambat sgt nak boleh jalan,dok buat kheja mcm org atas jgak tp awat tak leh jalan2 lagi dok merangkak jgak.

radix said...

Mesti ada yg tak kena. Mungkin strategi tak betol. Kalau duk merangkak juga, boleh dianggap cacat. Banyakkan solawat. Buat solat dhuha. Insyaallah Allah tolong.

GM said...

Kalau nak seribu daya.Kalau negatif buat apa pun tak akan berjaya.Sekiranya kita nak berjaya perlu buang hasad dalam diri. Kita lihat bangsa cina. Bangsa cina tidak menjadi alasan datang ke Tanah Melayu dan berkata kepada orang Melayu" Lu olang mesti laa kaya. Tanah sudah ada, rumah sudah ada. Gua apa ada". GM yakin bangsa cina tidak pernah sebut begitu. Namun kekuatan mental dan fizikal menjadi suatu asas sehingga mereka capai kejayaan masa kini.
Orang Melayu amat cemburu melihat mereka yang sudah berjaya. Mereka sepatutnya mengambil ilmu dan pelajaran dan belajar cara kerja supaya berjaya.
Orang Melayu sanggup namakan dirinya PAPAKEDANA sebelum berjuang. Belum berjuang dah mengaku kalah.
Orang Melayu lupa bahawa dirinya Islam. Ini kerana Islam menjanjikan kejayaan seandainya dia mencari kejayaan. Maka orang Melayu lupa untuk berdoa dan menyahut cabaran.
Orang Melayu lupa perjuangan HPA suatu masa dulu bukan sahaja merangkak, namum menyulur bagi mencapai kejayaan. Orang Melayu hanya berpuas seandainya dia suap. Maka orang Melayu menjadi mangsa konspirasi subsidi.

papakedana said...

nada GM macam pernah dengaq masa perhimpunan agung UMNO sj dok cerita pasai melayu sj siap angkat keris lg, awat megah sgt ka jd bangsa melayu? ingat GM bukan semua melayu itu islam,jgn salah tafsir.mmg saya sokong pndpt radix dan GM mmg betoi kalau tak ikut jalan yg betoi sampai bila pun tak berjaya bukan setakat gagal dunia mgkin di akhirat pun fail jgak NA`U ZUBILLAH.GM kena faham apa maksud papakedana tu bukannya tak dak duit tp papakedana disisi ALLAH kita ni kan hamba yg menumpang jgn dok ego sgt dgn kejayaan kita di mata manusia tp bg ALLAH mgkin kita ni ZERO.kita patut nilai diri dr bukan dr sudut melayu tp dr sudut ISLAM apakah kita ni org yg berjaya dunia dan akhirat,jgn dok GAH sgt dgn kejayaan dunia ni kalau tak mndtgkan apa2 faedah di akhirat,

GM said...

Kepada Papakedana.
Kerana sikap papakedana macam UMNO laah maka kena cakap versi UMNO. Sememangnya HPA sejak dari dulu membawa imej Islam. Dah tidak bertarung mengaku Papakedana. Cuba baca balik tulisan anda.Papakedana yang u tulis membawa maksud orang atas selama ini dok tekan orang bawah.
Kita bukan ego. Tapi kita bukan manusia yang tulis dalam blog baling batu sembunyi tangan. Kenapa tak tulis nama sendiri yang jelas. Sepatut kalau mengaku Islam bukan main tulis tapi tak ada nama. Sepatut kalau dah tahu HPA itu membawa mesej Islam, bole kenalkan nama dan bincang. Bukan email layang. Selama ini yang dok sebar surat layang itu jenis tak berlaku dalam Politik Islam...
Kita tidak pernah GAH,, Tapi kita benci dengan sikap munafiq menghantar surat layang tanpa nama yang jelas yang boleh membawa perpecahan.
Tak tahu laah kalau ada hadis membenarkan surat layang.

Share

Share |